پشتیبانی و خدمات پس از فروش

>پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پشتیبانی و خدمات پس از فروش2020-08-16T13:08:49+04:30

پشتیبانی تلفنی

توجه به نیازهای مشتریان، در جهت پاسخگویی موٍثر به نیازها و جلب رضایتشان ما را بر آن داشت تا با استفاده از پیشرفته ترین مراکز تلفنی نرم افزاری و همچنین کارشناسان مجرب حاضر در مرکز پشتیبانی، در ساعات کاری سعی در رفع مشکلات احتمالی مشتریان داشته باشیم.لذا شما قادر خواهید بود با شماره تلفن های زیر با بخش پشتیبانی تماس برقرار کنید و این اطمینان را داشته باشید که کارشناسان ما در بخش پشتیبانی،در اسرع وقت به رفع مشکلات شما خواهند پرداخت .

پشتیبانی از طریق ایمیل

بخش مهمی از خدمات شرکت های گوناگون، خدمات پشتیبانی آنها می باشد که می تواند تاثیر بسزایی در جلب رضایت مشتریان و همچنین جذب مشتریان جدید داشته باشد.

بدون شک در دنیای امروز یکی از روش های پشتیبانی، پشتیبانی از طریق پست الکترونیک (ایمیل) می باشد. سیستم ایمیلی پشتیبانی شرکت سلام میهن بازار، می تواند امکاناتی جهت ارتباط مشتریان با مدیران و کارشناسان پشتیبانی را فراهم آورد .بصورتی که مشتریان مشکلات خود را از طریق ایمیل با ما درمیان میگذارند و کارشناسان بخش پشتیبانی در سریعترین زمان اقدامات لازم جهت رفع مشکلات مشتریان انجام میدهند.

پشتیبانی تیکت

امروزه سیستم پشتیبانی آنلاین به یکی از ملزومات کسب و کارها تبدیل شده است. این سیستم با برآورده کردن نیازهای مشتری در کمترین زمان و به صورت آنلاین، باعث افزایش رضایت مشتریان و شرکاء تجاری می‌شود به طوری که مشتریان به صورت آنلاین درخواست یا مشکلات و سوالات خود را با بخش پشتیبانی فنی در میان میگذارند و در کوتاه ترین زمان راه حلی برای رفع مشکلات مشتریان ارائه داده میشود.

۱۲ ماه گارانتی محصول

به منظور استفاده از خدمات گارانتی بایستی کارت گارانتی دارای مهر، تاریخ و شماره سریال به همراه دستگاه ارسال گردد.

هزینه حمل و نقل دستگاه به شرکت بر عهده مشتری می‌باشد و دستگاه بایستی در بسته‌بندی اصلی ارسال گردد.

موارد خارج از گارانتی

آسیب دیدگی صفحه نمایش و قاب پشت آن در اثر ضربه یا استفاده ناصحیح یا قرار گرفتن در شرایط نامطلوب

تعداد پیکسل سوخته کمتر از ۳ عدد در صفحه نمایش

متعلقات همراه دستگاه مانند آداپتور، پرینتر و …

قطعات مصرفی مانند کاغذ و کارتریج پرینتر

اشکالات نرم‌افزاری

شرایط از بین رفتن گارانتی

باز شدن یا اقدام به تعمیر دستگاه توسط غیر از شرکت سلام میهن بازار

مخدوش شدن سریال دستگاه یا برگ گارانتی

نفوذ رطوبت و مایعات به دستگاه

استفاده از متعلقات (مانند آداپتور) متفرقه

استفاده ناصحیح از دستگاه (که مطابق با دفترچه راهنما نباشد)

اعتبار محصول به خدمات پس از فروش آن است

پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان، خدمات پس از فروش یا همان نگهداری وپشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری است.

ما همواره در کنار مشتریانمان هستیم

پس از آنکه محصول فروش و تحویل مشتری می شود، واحد خدمات پس از فروش وظیفه ارائه خدمات فنی و غیره را به کلیه محصولات در حوزه گارانتی و بعد گارانتی در سراسر کشور را به نحوه مطلوب و با کیفیت مناسب به طوریکه رضایت مشتری حاصل شود را عهده دار است.